tiistai 2. lokakuuta 2012

kauniita sanoja kaivatultani.

Rakas ystäväni Miimi muisti minua aivan ihastuttavalla synttäri/läksijäislahjuksella josta isken kuvamateriaalia myöhemmin, mutta sen verran tunnustan että yhtä lahjan osaa jo koekäytin koska se oli aika heimo. Ystäväni Miimi on myös villin runosuolen omaava, joten kaikista söpöintä lahjuksessa oli tämä ajatelma, jonka nyt ajattelin hänen suostumuksellaan tännekkin julkaista;



"mä jopa äänettömästi lupaan
sun kanssasi vaikka maailman ääriin
nyt olet lähdössä ilman mua
mä jään sua odottamaan
jos vain tulet takaisin niin lupaan
sun kanssasi vaikka maailman ääriin
mitä keksitkään sä pyytää
saat multa kaiken sen
olethan rakkaimpani ja niin onnellinen
sua kutsuu kaupunki italian
nosta siipesi ja lennä kohti tulevaa
koska olemmehan hiljaa vannoneet
mennään yhdessä vaikka maailman ääriin
kunhan tulet takaisin
me kuljemme käsikkäin maailman ääriin"

-Miimi





on se vaan melkonen vekkuli tuo minun beibe, eikö?


4 kommenttia:

  1. ihana ystävä sulla <3 !

    VastaaPoista
  2. äläpä kuule muuta viserrä anonyymi! :>

    VastaaPoista
  3. Ihana ! voikun mäkin osaisin rustata runoja :D

    VastaaPoista
  4. anna palaa vain :) ! lämmittää sydäntä enemmän kuin Murusen minttukaakao ja se on paljon!

    VastaaPoista